Portfolio
Bekijk onze groeiende portfolio. In het portfolio kan je alle zaken vinden waar we tot nu toe aan gewerkt hebben. Ziet u een handeling die u graag uitgevoerd zal zien worden bij uw eigen bedrijf neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Organess (ons merk)
Anderhalf jaar geleden zagen wij een enorme kans in huisorganiserende spullen. Uit deze kans is het merk Organess ontstaan. Organess is binnen anderhalf jaar uitgegroeid naar een stabiel merk zowel op de eigen website (Organess.nl), Bol.com & Amazon. Met meer dan 1000+ gecombineerde reviews met een gemiddelde van 4.8 staan de producten van Organess erg sterk in de markt. Organess draaide afgelopen jaar 400K excl. Btw.
Wat we voor Organess hebben gedaan:
- Supply chain optimalisatie
- Kostprijs optimalisatie
- Website ontwikkelen / beheren
- Platformen uitbreiding
In de toekomst gaan we met Organess nog verder met doorgroeien buiten de platformen. Het fundament is gelegd met het platform en het is nu tijd om de bewezen producten te gaan verkopen buiten de platformen en de website te gaan laten groeien. Dit zal in de aankomende tijd gerealiseerd worden door gebruik te maken van advertenties doormiddel van goede creatives.


Luxwine (ons merk)
Luxwine is een wij gerelateerd merk wat is opgezet halverwege 2022. Luxwine is ontstaan uit onze eigen passie voor wijnen en is uitgegroeid tot een stabiel merk op platformen zoals bol.com en via de eigen website. Luxwine opereert ook op de markt als B2B verkoper. Luxwine is een stabiel merk wat momenteel focust op de B2B markt. Met de stijgende vraag naar Luxwine producten rond de december maanden kan Luxwine gebruik maken van adverteren rond deze tijd. Zo zal Luxwine elk jaar een mooie piek neer kunnen zetten bij het jaareinde.
Luxwine draaide afgelopen jaar stabiel 100K excl. Btw. Wat hebben we gedaan voor Luxwine:
- Supply chain optimalisatie
- Kostprijs optimalisatie
- Website ontwikkelen / beheren
- Platformen uitbreiding
- Adverteren
- B2B markt uitbreiding